Att anlita oss ska kännas bra - för alla, varje gång.

1. Alltid Nöjd kund-garanti

Vår kvalitetsgaranti är mycket enkel. Vi vill ha nöjda kunder. Så om vi har gjort något fel eller om du inte är nöjd med vår städning, så åtgärdar vi det du inte är nöjd med. Tänk dock på att du måste reklamera tjänsten till oss senast tre dagar efter servicetillfället.

2. Alltid schyssta villkor för våra anställda

Vi ser alltid till att våra anställda har konkurrenskraftiga löner och arbetsvillkor samt att de får rätt utbildning och information innan de utför uppdrag i ditt hem. Det tror vi skapar bäst förutsättningar för både nöjda kunder och anställda.

3. Alltid säkerhetsrutiner för din trygghet

Vår arbetsplats är ditt hem – och det förpliktigar. Därför har vi fasta rutiner för hur vi hanterar nycklar, larmkoder och andra personliga uppgifter. Alla vi som arbetar på Tm:s Allservice respekterar våra kunders hem och egendom. Vi ser alltid till att vår personal har den kunskap och information som behövs för att göra ett bra och säkert arbete i ert hem.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår